lovely message از وبلاگ خصوصی



سوت و کوره خونه وقتی سایه تو رو سرم نیست
نده آزارم که دیگه طاقتی تو این تنم نیست


اي ماهواره اميد
آيا در گستره مدار زمين ، نشاني از اميد گمگشته ما نيافتي ؟
اگر او را ديدي سلامش رسان و بگو : اي عزيز ، به خاک افتادگان منتظرند ...

يادته واست جون ميسپردم ، الکي تو آغوشت ميمردم ؟
ولي تو فقط يه دفعه مردي ، که بگي ديگه بازي رو بردم !

 

هيچ باراني جاي پاي تو را از کوچه قلب و خاطرم نخواهد شست ...


عشق آلوچه نیست که بهش نمک بزنی
دختر یا پسر همسایه نیست که بهش چشمک بزنی
غذا نیست که بهش ناخونک بزنی
رفیق نیست که بهش کلک بزنی
عشق مقدسه که باید پیشش زانو بزنی ...

سر كلاس پاي تخته ، با يه تيپ شلخته ، با خط بد نوشتم ، زندگي بي تو سخته !!

 

زير اين سقف كبود . زير اين شعله سنگين سكوت . اگر از ياد تو يادي نكنم ، تك و تنها به خدا مي سوزم...  ،

يه بوس ليمو شيريني برات فرستادم ، عزيزم بگيرش تا تلخ نشده ...!


گرچه دوست نمي خرد مارا به ريالي  ، ولي نفروشم تار مويش به جهاني

جزيره دلم را براي آمدنت چراغاني كردم ، اما باز هم بهانه آوردي و گفتي از آب مي ترسم

كوه چون سنگ بود تنها شد يا چون تنها بود سنگ شد...
من كه نه سنگ بودم نه كوه . پس چرا تنها شدم ؟


مثل كبريت كشيدن در باد ديدنت دشوار است !
من كه به معجزه عشق ايمان دارم . مي كشم آخرين دانه كبريتم را در باد. هر چه بادا باد !

تاتواني رفع غم از چهره غمناك كن . د رجهان گرياندن آسان است ، اشكي پاك كن ..

 


من که از یاد تمام آشنایان رفته ام ٬ وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی ...


آوای باد انگار آوای خشک سالیست / دنیا به این بزرگی یک کوزه سفالیست
باید که عشق ورزید ٬ باید که مهربان بود / زیرا که زنده بودن هر لحظه احتمالیست ...

همیشه از شکستن دو چیز بترس
۱. دلی که دوست داره
۲. دلی که همیشه به یادته

منو به عنوان یک دوست به کدامیک از از اینها نسبت میدی ؟

ماه / آسمان / یخ / شن و ماسه / آتش / جاده / آب

جواب:

ماه : کسی که مشکلاتت رو باهاش در میون میزاری
آسمون : کسی که بیشتر از همه دوسش داری
یخ : شخصی که بیشتر از همه دلت براش تنگ میشه
شن و ماسه : کسی که برات بی اهمیته
آتش : کسی که دوست داری دوستت داشته باشه
جاده : کسی که ازش متنفری
آب : کسی که نیمه تو هستش . . .

خدا کند که بدانی که چقدر محتاج است ٬ نگاه خسته من به دعای چشمانت
تو هیچ وقت از پس صبر من بر نمیآئی در انتظار ٬ چه خالیست جای چشمانت . . .

تا حالا شده شوخی شوخی به چشام نگاه کنی تا بفهمی جدی جدی دوست دارم ؟

آتشی که عشق روشن می کند بسیار بیشتر از سردی و خاموشی ای است که تنفر به بار می آورد


زندگی قصه تلخیست که از آغاز است
بس که آزرده شدم چشم به پایان دارم . . .

دلم در هر تپش ۱۰۰ بار آواز تو را میخواند ٬ نمیدانم تو هم یاد دل ما میکنی یا نه ؟


سلامی به گرمي آش رشته، كه روش با پيازداغ نوشته:
"دوست دارم فرشته "

آينده جوانان را از روي خواسته ها ، و گفتار ساده اشان ، مي توان پي برد ، نپنداريم که ميزان دارايي و يا امکانات آنها ، دليلي بر پيروزي و شکست آنهاست ، تنها مهم خواسته و آرزوي آنهاست

کسي که مي ماند و نمي پرد به يک راز بزرگ آگاه گشته و آن فلسفه پرواز است. اُرد بزرگ

شيشه ها شكستنيست
زندگي گذشتنيست
اين فقط محبت است كه هميشه ماندنيست


بهترین پیروزی ، پیروزی بر نفس است ، ما با عوض کردن خود می توانیم تمام زندگی و گرایش های اطرافیان خود را به سادگی عوض کنیم

اشک بهترين پديده ي دنياست ولي تا زيباترين چيز ها رو از انسان نگيره خودشو تقديم نميکنه


اگه خرابی خرابتم
اگه مستی شرابتم
اگه هستی کنارتم
اگه نیستی بیادتم

با رفیقان می نشینی از غریبان یاد کن
این دل بشکسته را هم با پیامی شاد کن

ماخذ : http://ismailjan.blogfa.com/post-3.aspx






نظرات