مریلین مونرو کجا و آلبرت اینشتین کجا !!!





شاید شما هم این داستان را شنیده باشید :

می گویند "مریلین مونرو " یک وقتی نامه ای نوشت به " آلبرت اینشتین " که فکرش را بکن که اگر من و تو ازدواج کنیم بچه ها یمان با زیبایی من و هوش و نبوغ تو چه محشری می شوند !

آقای " اینشتین " هم نوشت : ممنون از این همه لطف و دست و دلبازی خانم . واقعا هم که چه غوغایی می شود ! ولی این یک روی سکه است . فکرش را بکنید که اگر قضیه بر عکس شود چه رسوایی بزرگی بر پا می شود !



حالا چند نکته در مورد دروغ پردازی نوشته بالا :


- وقتی "مریلین مونرو" بدنیا آمد "آلبرت انیشتین" ۴۷ سال داشت !

- "مریلین مونرو" که از ۹ سالگی در یتیم خانه زندگی می کرد در ۱۶ سالگی در اوج فقر و تنهایی برای فرار از یتیم خانه با یک کارگر کارخانه بنام "گریس مک کی" در لس آنجلس ازدواج کرد . این در حالیست که در این زمان آلبرت انیشتین ۶۳ سال داشت !!!
واقعیت و رازی در بین است و آن راز این است که صهیونیست ها همیشه سعی می کنند دانشمندان یهودی را تا سر حد پیامبری ! بالا ببرند . متاسفانه عوام گرفتار افکار پوچ و حاشیه ها می شوند وقتی می خواهند از دانشمندی مثال بزنند بدون فکر همانی را می گویند که آنها قبلا درست کرده اند . چهره سرشناشی همچون ارد بزرگ می گوید ( تا اندیشه ایی پاسخگو در بین نباشد کجروی ادامه خواهد داشت ) . حقیقت آن است که باید ضمن افشاگری این شایعات نخبه ها و دانشمندان کشور عزیزمان ایران را درست معرفی کنیم . تا جوانان و مردم ما دچار خود باختگی کاذب نشوند.




انیشتن و همسر دومش الیسا (elsa-einstein)




در تصویر بالا تلفیق چهره مریلین مونرو و آلبرت انیشتین را می بینید که در واقع برای جا انداختن شایعه پوچ صهیونیستها ساخته شده است .



منابع:

http://www.msnbc.msn.com/id/۷۳۱۸۷۵۹/page/۲
http://funnyonly.com/young-woman-or-einstein



نظرات